KOBİDER. KÜÇÜK ve ORTA BÜYÜKLÜKTEKİ İŞLETMELER DERNEĞİ
      Anasayfa Hakkımızda Faaliyetler Üyelik Kobider Haber Albüm İletişim  
Başkanın Mesajı
Kobi Destek Bilgi
İşletme Mevzuatı
2009 Fuar Rehberi
Yararlı Linkler
Fotoğraflar
Cumhurbaşkanlığı Külliyesi,Cumhuriyetin 92.Yıldönümü Kutlaması 2015 Gazianteo Gazeteciler cemiyeti 2009 istanbul sanayi odasi kongresi Ford 2010 Dunya Tv Gaziantep 2010 Sudan heyeti 2012 Turk Ticaret Kanunu Haberturk
2012 Çevre ve Şehircilik Bakan yrd. Muhammet Balta, Saffet Gençmehmetoğlu, Nurettin Özgenç Kobider Başkanı,Kağıthane Belediye başkanı ve Sudan Başkonsolosu 29 EKIM 2010 CANKAYA KOSK'UNDE VERİLEN RESEPSIYON DA CUMHURBASKANIMIZ ILE NURETTIN OZGENC BIR ARADA Patronlar okulunun Çırağan sarayında düzenlenen toplantıda Gaziantep HÜRSİAD Sn.Başbakan Yrd.Bülent Arınç ile  2009 Peres tv ile ropörtaj 2009 İstanbul Yönetimiyle iftar yemeğinde Yeni Asya gazetesinin 40. yılı kutlaması Mehmet Kutlular ile. Tarım Bakanımız Mehdi Eker ile Dış Ticaretten sorumlu bakanımız Zafer Çağlayan ile Sn. Bakan Nihat ERGÜN ile Sn.Bakanımız Zafer Çağlayan ile HaliçKongre merkezinde Konferansta 2010 Sn. Devlet Bakanımız Hayati Yazıcı ile Ülke Tv Bloomberg HT Tv Haber 24 KOBİDER Heyeti AK Parti Genel Başkan Yrd. Ekrem Erdem'i Makanında ziyaret etti. Sn. Bakan Mustafa Demir'e Teşekkür plaketini başkanımız Nurettin Özgenç sundu Bayındırlık ve İskan Bakanlığını Ziyaret Şadi Kılıç ile Sayın Sanayive Ticaret Bakanımız Nihat ERGÜN İle 3. Dönem MÜSİAD Genel Başkanı Ömer BOLAT ile Mowenpic otel 2010 Ekonomi Gazeteciler Derneği Gecesi Gümüşhane Valiliğini Ziyaret Sayın Valimiz Enver Salihoğlu KOBİ'ler Finansman Toplantısı
2006 KOBİ Toplantısı Dış Ticaret Merkezi 2007 MÜSİAD İftarı 2007 Dış Ticaretten Sorumlu Devlet Bakanımız Sayın Zafer Çağlayan ile ABD Büyükelçisi Ross Wilson ile Cevahir Kongre Merkezinde
2008 KOBİDER Yönetim Kurulu Üyeleri İBB Florya Tesislerinde Kahvaltılı Toplantı Sonrası İBB Kadir Topbaş ile Çırağan Sarayı Toplantı 2008 Ekonomi Gazetecileri Derneği Toplantısı 2009 Tarım Zirvesi Arap İşadamları ile Fındık Konusunu Gündeme Taşıdık Başbakan Yrd. Sayın Ali Babacan İle Tarım Zirvesinde

 

 

 

 

THY güvenilirliğini kaybetmemeli

THY güvenilirliğini kaybetmemeli çağrı  merkezinin hatasından doğan mağduriyeti
gidermeli!



KOBİDER yönetim kurulunun önde gelen üyelerinden biri, işlem
tarihi olan 26 Temmuz 2014'te U2VEJI PNR numarasıyla 25 Ağustos 2014 İstanbul -
Trabzon ve 18 Eylül 2014 Trabzon - İstanbul uçuşları için 4'ü yetişkin 2'si
bebek olmak üzere 6 kişilik bilet almıştır. Daha sonra ailesine iştirak
edebilmek için 18 Ağustos 2014 tarihinde TV26YN PNR numarası ile aynı tarih ve
aynı saatteki TK 2826 uçuşlu İstanbul - Trabzon uçağına gidiş - dönüş bileti alarak
birlikte gitmek istemiştir.



Fakat daha sonra dönüş için aldığı 27 Ağustos 2014
tarihindeki Trabzon - İstanbul seyahatimin 22:45 olan uçuş saatini daha erkene
çekmek için THY çağrı merkezini arayıp ve saat değişikliği talebini iletmiştir.
Görevli bayan 20:30 olarak saat değişikliğini yaptığına dair bilgi verdikten
sonra 140.00 TL para iadesi yapılacak olduğunu kendisine söylemiştir. Yönetim
kurulu üyemizin bu iadenin neye istinaden yapıldığını sorması üzerine bilet
değişikliğinden kaynaklandığı söylenmiştir. Bilet farkından olduğunun
söylenmesi üzerine oda fazla üzerinde durmamıştır. THY Rezervasyon &
Müşteri ilişkilerindeki bayan Trabzon'a gidiş biletinin iptal edildiğinden
bahsedilmemiştir. Bu durum ses kayıt sisteminde mevcuttur.



Seyahat günü olan 25 Ağustos 2014 tarihinde THY
kontuarına giderek 6 kişinin biletlerini Check-in ettirmiştir. Sıra kendisine
gelince onun adına uçuşun olmadığının söylenmesi üzerine yetkililere durumu anlatmaya
çalışmış. Kontuar görevlileri satış bölümü ile iletişime geçerek üyemizi oraya
yönlendirdiler. Satış bölümündeki Veysel adında ki yetkili kişi sorunu çözmeye
çalışsa da elinden fazla bir şey gelmediğini söylemiştir. Burada öğrenmiş ki
müşteri ilişkilerindeki bayanın bahsettiği fiyat farkı aslında Trabzon'a uçuş
biletini iptal etmiş bunun fiyatının iadesini gerçekleştirmiş.



Kendi adına olan biletine sonuç alamayınca beraberindeki
yolcular için "diğer yolcular gitsin sen sonraya kal" denilmiştir. Kendisi
de o an başka yapacak bir şey olmadığını görünce mecburen kabul etmiş ve
yolculara işlem için kendisinde olan kimliklerini vererek 104 numaralı kapıya gitmelerini
söylemiştir. Fakat aile bireyleri gösterilen istikamete gittiklerinde kapının kapalı
olduğunu dolayısıyla uçağa giden araca binemediklerini kendisine söylediler. Çaresizlik
ve moral bozukluğu ile tekrar satış bölümüne giderek durumu anlatmış. Görevli
ise cezalı olarak tekrar bilet alabileceğini kendisine belirtmesi üzerine  yolcu başına 53.00 TL toplamda 212.00 TL ceza
ödeyerek gece 00.35'e yeniden bilet almak durumunda kalmıştır.



Yönetim kurulu üyemiz kalmış olduğu bu üzücü durum
karşında THY'nin 0212 468 48 48 numaralı şikayet hattını arayıp durumu anlatması
üzerine konuyu inceleyeceklerini ve 2 ila 7 gün zarfında şahsına bilgi
vereceklerini söylemişlerdir. Ayrıca ödeme yapıldığı halde THY Rezervasyon
& Müşteri İlişkilerinin hatası ile gerçekleşmeyen uçuş için tekrar mağdur
olmamak için TV26YN PNR numaralı bileti içinde fark ödeyeceği tarafına
bildirilmiştir. Oysa üyemizin ailesi ile birlikte uçabilmesi için 15 saat gibi
bir zamanı vardır. Şikayet hattını tekrar tekrar aramasına rağmen sorun halen çözüme
kavuşturulamamıştır.



Sonuç olarak; "Avrupa’nın En İyi Havayolu" ödülünü
alan Türk Hava Yolları kendisine yakışanı yapmalı ve çağrı  merkezinin hatasından dolayı yolcularına
yaşattığı maddi ve manevi mağduriyet gidermeli.




 

Geri Dön

   

 

Güncel Haberler
“Kamuda işler yetişmiyor, mesai kesintisiz olsun”
KOBİDER olarak önerimiz; Kamu kurum ve kuruluşlarının günlük çalışma saatleri öğle tatili kaldırılarak, 10.00-16.00 olarak kesintisiz olsun.”

KOBİDER Başkanı Özgenç: Esnafa destek olumlu ama yetersiz
12.03.2021- Küçük ve Orta Büyüklükteki İşletmeler Derneği (KOBİDER) Genel Başkanı Nurettin Özgenç; başta ekonomi çevreleri olmak üzere hemen hemen herkesin heyecanla beklediği ekonomi reform düzenlemesi Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan tarafından kamuoyuna duyuruldu.

KOBİDER: Kamu bankalarının ödemeleri ertelemesi işletmelere nefes aldıracak
23.03.2020- KOBİDER Genel Başkanı Nurettin Özgenç: - "Ekonomik İstikrar Kalkanı Paketi’nin ardından kamu bankalarının destek paketlerini devreye alması esnaf ve KOBİ’ler açısından fevkalade olumlu bir gelişme" - "Doğal gaz, elektrik ve su gibi zorunlu gider faturaları 2-3 ay ertelenmeli veya diğer aylara taksitler halinde ötelenmeli"


Reklamlar
Secretcv.com doğru işe doğru insan felsefesinden yola çıkarak firmalar ve iş arayanları en doğru şekliyle buluşturmayı hedeflemektedir. Kullandığı teknolojisi ile firmalara, en doğru adaya ulaşmakta zaman, emek ve dolayısıyla tasarruf sağlamaktadır.
Hastane Derindere İstanbul’un kalbinin attığı Maslak, Levent, Mecidiyeköy gibi ana arterlere yakın konumu ile hızla gelişmekte olan Kağıthane ilçesinde bölgenin en büyük ve donanımlı özel sağlık kuruluşu olarak 2015 yılında hizmet vermeye başlamıştır. Hasta odaklı hizmet anlayışı, multidisipliner tedavi yaklaşımı ile yaşamın her döneminde ihtiyaç duyulabilecek her türlü sağlık hizmetini profesyonel kadrosuyla sunan hastanemiz 10.000 m2 kapalı alan üzerine inşa edilmiştir. NURETTİN kuyumculuk 22 Ayar Mega Model Bilezikler 1970’li yıllardan bu yana faaliyet gösterdiği her alanda kurumsal ve güvenilir hizmet anlayışıyla fark yaratan Derindere Grubu, sağlık sektöründeki yeni yatırımı Hastane Derindere ile tıbbi ve etik ilkelerden ödün vermeyen, hasta haklarına saygılı, uluslararası kalite standartlarında bir hizmet yapısı hedeflemektedir. NADİR, özelde müşterilerinin ve çalışanlarının, genelde ülkemizin ve insanlığın refah ve mutluluğu için;

İnsani ve toplumsal değerleri,
Ekonomik sürdürülebilirliği,
Sürekli gelişme anlayışını,
Yalnız yasal değil, aynı zamanda etik bir zorunluluk olarak çevre korumayı,
Müşteri hoşnutluğunu,
En yeni teknolojilerden yararlanmayı,
Modern işletme kültürünü

esas alarak Türkiye kuyum sektörüne en hızlı ve en çağdaş hizmeti vermeyi, giderek artan kapasitesiyle ulusal düzeydeki liderliğinin yanı sıra uluslararası düzeyde lider işletmelerden biri olmayı kendisine hedef edinmiştir.

NADİR, soy metal geri kazanım ve rafinasyonunda uzmanlaşmış, özgün birikimlere sahip nitelikli yönetici ve teknik personeli, modern çağın gerektirdiği binaları, proses altyapısı ve laboratuvar olanakları ile alanında uluslararası teknolojik düzeye ulaşmış, Türkiye’nin lider soy metal geri kazanım ve rafinasyon tesisi olma özelliğine sahip ve onu koruyarak geleceğe taşımak üzere sürekli gelişme vizyonu ile bütünleşmiş bir anlayışın temsilcisidir.

NADİR‘e varolan özelliklerini kazandıran yapıtaşlarıdır.

 

 

Copyright 2009 - Design by PROCEEDSOFT www.proceedsoft.com
hafta hafta bebek gelişimi hafta hafta bebek gelişimi doktor

anne , bebek , bebek sağlığı , bebek gelişimi

malatya haber malatya haber malatya haber malatya haber malatya haber